makonja BLOG


mac novice, mac nasveti in mac testi programov
"Design is not just what it looks like and feels like. Design is how it works. " Steve Jobs

Apple baza znanja na makonja.info.


Želel sem nekako povezati Growl in Mail.app, da bi se mi maili lepo izpisovali na Growlekranu, ne pa da bi moral vedno klikati na Mail ikono. To mi nekako ni delovalo oz. ker uporabljam IMAP me je Growl obveščal o vseh aktivnostih na mojem računu (spam, sent,...) in če imate 5 mail računov, je potem Growl skoz na delu.

Na nekem forumu sem zasledil program Mail Appetizer. Ta program se intergrira v Mail app in ga najdete pod Mail>preferences>notifications. Izgleda lepo, ni potrebno kaj dosti nastavljat pravzaprav ni potrebno nastavljati ničesar. Testiral ga bom nekaj dni in potem javim če sem še vedno zadovoljen z njim.

Več o programu tukaj. I'm reading: Mail Appetizer BetaTwitni tole!

0 komentarji

Objavite komentar

Naročite se na: Objavi komentarje (Atom)