makonja BLOG


mac novice, mac nasveti in mac testi programov
"Design is not just what it looks like and feels like. Design is how it works. " Steve Jobs

Apple baza znanja na makonja.info.


Toliko sem odlašal s tem testom, da sem sedaj celo pozabil kaj točno sem hotel napisati :)
Naj najprej odgovorim na vprašanja v komentarjih:

1.) A zadeva igra audio track video posnetkov? (b0j3)
odg. Ne, probal sem zagnati filme, ne dela. AVI jev ne vidi, MOV vidi sam ne igra.

2.)kakšen je doseg daljinca? (Lux)
odg. Ker daljinec deluje preko Wi-fi je njegova dosegljivost enaka dosegu Wi-fi mreže. V celotnem stanovanju nisem imel problemov z uporabo, se pa poraja vprašanje uporabnosti tega, ker je brezveze menjavati glasbo če te niti ni v tej sobi.

Kar se samege testa tiče, sem Squezeebox duet, uporabljal slaba dva dneva. Po pravici povedano za tako ceno 344€ se da dobit že marsikaj drugega, kar omogoča enako.

Kaj pa Squezeebox sploh omogoča?
Predvajanje glasbe z vašega računalnika na vašem Hi-fi sistemu. Prav tako zna predvajati internetne radio postaje. To je pa tudi vse!

Glede na to da nisem nek audiofil mi je kupovanje te naprave nesmiselno, kajti če že dajem 350€ bom dal pa še 50€ in kupil PS3, ki ponuja ohoho drugih možnosti. Na trgu pa obstajaja še kopica drugih podobnih naprav Apple TV, Xbox,...

Uporaba
Z uporabo sem imel obilico težav, saj je enkrat zadeva delala enkrat pa ne. Vedno, ko sem hotel poslušati glasbo, zadeva ni delala in se je v nedogled povezovala z internetom. Prav tako je za streamanje glasbe potrebno na računalnik namestiti Logitechov program in potem celotno glasbeno knjižnico syncati z netom. Dolgotrajno in zamudno! Če bi se potrudil bi verjetno napravo usposobil, da bi delala normalno, vendar se mi ni dalo toliko ukvarjati s tem in če se ni meni dalo, me prav zanima kako bi se nekomu starejšemu, manj izkušenemu.

Ko naprava dela, dela pa OK. Stream glasbe je dober in je konstanten, glasnost in kakovost zvoka sta dobra. Internetni radiji, prav tako delujejo brez problemov.

Squezeebox duet je Mac kompatibilen.

Zaključek
Menim da je Logitech Squeezbox duet predrag za to kar ponuja. Vsekakor mi ni vščeč zapletena konfiguracija in občasno "delovanje" :) Pohvala gre za kakovnostne materijale in dobro obliko. Če se kdo ne strinja z mano, prosim pod komentarje.



lp,m I'm reading: Test: Logitech Squezeebox duetTwitni tole!

0 komentarji

Objavite komentar

Naročite se na: Objavi komentarje (Atom)