makonja BLOG


mac novice, mac nasveti in mac testi programov
"Design is not just what it looks like and feels like. Design is how it works. " Steve Jobs

Apple baza znanja na makonja.info.


Najprej naj se zahvalim Hadu, ki nam je "zrihtal" možnost testov Logitech opreme. Sam nisem odlašal niti minutke in sem si takoj izbral prvi gadget za test! :)

diNovo Mac version tipkovnica je bila moja prva izbira. Predstavljena je bila v začetku novembra 08 in pride na trg nekje koncem tega leta. Priporočena maloprodajna cena v Sloveniji je 89.99€ (vir Moj Mikro)

Torej za kaj gre?





diNovo je desktop tipkovnica za iMace (mamljivo iz razloga ker pri nas dobite iMac brez tipkovnice-pri nekaterih prodajalcih), lahko pa jo uporabljate na katerem koli Macu, če le ta ima prost USB vtič.
Deluje namreč preko USB dongla (2.4 Ghz wireless), ki ga je potrebno vtakniti v Mac-a. To pa je razlog za mojo prvo zamero do te tipkovnice, USB dongle?? Vsi Maci imajo bluetooth povezavo, tudi originalne Mac tipkovnice imajo bluetooth, zakaj potem narest Mac tipkovnico z USB donglom? Ne vem, upam da oni vedo :) btw ne vem kako naj prevedem dongle v slovenščino, upam da me razumete :)




Kar se hardwera tiče je to edina zamera. Tipkovnica je narejena iz na otip in na pogled zelo kvalitetnih materijalov. Vidi se da je bila delana za Mac userje, ki poleg svojih Macov želijo imeti res kvalitetno periferijo. Tipkovnica je ergonimično oblikovana, tanka, ima dovolj tudi velik naslon za roko. Poleg kvalitete pa veste da gre za Mac verzijo tudi po tem, da ima vse Mac tipke torej CMD, eject, dashboard, Expose...



Posebnost tipkovnice je tudi, da se vse F tipke dajo programirati, da odpirajo željeno aplikacijo. Po defaultu so tipke F13, F14 in F15 namenjene Exposeju, Cowerflowu in QuickLooku. Zadnje štiri F tipke (F16, F17, F18, F19) pa odpirajo iTunes, Mail, Safari in Calculator. Odlična funkcija, ki je dobro skrita in ne izstopa kot na nekaterih PC tipkovnicah. Tipkovnica ima tudi on/off tipko (na sliki zgoraj).



To me pripelje do druge zamere, ki jo imam do diNovo tipkovnice. Za uporabo le teh (Mac tipk) je potrebno naložiti Logitechov softwer s CD-ja, ki je priložen, v velikosti 22 MB (The Logitech Command Center). Samo tipkanje deluje sicer brez tega.

Tipkovnica ima vgrajen tudi Perfect stroke system za boljše/bolj udobno tipkanje. Kaj pomeni Perfect stroke system? V bistvu so samo povečali razdaljo ki jo je treba pritisniti iz 2,2 mm na 3,2mm, da tipka "dlje potuje". Nisem opazil nič posebnega je pa pisanje z njo prijetno.



Tipkovnico poganjata 2 AAA bateriji, ki naj bi zdržali 3 leta in sta priloženi tipkovnici.

Plusi:
-kvaliteta izdelave in oblika
-dodatno nastavljive tipke
-ergonomija

Minusi:
-USB dongle
-potreba po instalaciji softwera

Dodatne slike testa:


Na kratko, tipkovnico priporočam samo v primeru da bo cena nižja od priporočene (89,99€) in tistim ki nujno potrebujejo numpad. Razlog: Applova original brezžična tipkovnica stane 86€ (vir Apple.si) in ima bluetooth + slovensko razporeditev tipk (diNovo ima angleško).

lp, m

P.S.
Post napisan z diNovo tipkovnico ;)

P.P.S

Šele ko sem pospravljal tipkovnico sem videl kako grdega otroka imajo narisanega na embalaži. Logitech a ne morete najeti enega oblikovalca, ki bo narisal otroka in ne mutanta s škatlo namesto glave? :) I'm reading: Test: Logitech diNovo tipkovnica (Mac verzija)Twitni tole!

4 komentarji

  1. Anonimni  

    S temi tipkovnicami za mac je zmeraj tako. Nikoli ne zadovoljijo. Jaz se bom držal kar moje apple wireless tipkovnice.

  2. Mih@  

    Zraven iMaca pri nas ne dobiš tipkovnice? :D
    Zakaj kupuješ pri kikiriki preprodajalcih? :)
    Jaz sem ga kupil lepo v E.P.L. in zraven dobiš lepo wired Apple slim tipkovnico lokalizirano po naše :)

  3. Mak  

    Sem popravil post :)

    @Mih@ poglej si tole:
    http://www.fmc.si/product.cp2?guid=6E457D26-ADBF-930A-71AB-A0568615AE2E

    FMC, glih ne prodaja kikirikijev :)

  4. Anonimni  

    Jst nisem dubu tipkovnice, FMC pač... kul alternativa, sam če bo tok dragaaa :(

Objavite komentar

Naročite se na: Objavi komentarje (Atom)