makonja BLOG


mac novice, mac nasveti in mac testi programov
"Design is not just what it looks like and feels like. Design is how it works. " Steve Jobs

Apple baza znanja na makonja.info.


Velika večina je verjetno slišala za Last.fm. Tudi jaz sem slišal za ta fenomen nekaj časa nazaj a nisem ga nikoli raziskal in uporabljal.

Na kratko bom pojasnil za kaj gre. Greš na spletno stran last.fm in vpišeš izvajalca, pesem,... stran ti pa potem zaigra pesem tega izvajalca in nadaljuje z njemu podobnimi (podobnost glede na žanr,...).

Obsaja tudi aplikacija, ki si jo potegneš na računalnik in deluje po istem principu. Jaz sem si jo inštaliral in jo redno uporabljam. Moram povedati da mi je všeč in da zdaj dejansko poslušam glasbo ob delu.

Primer: Rad imam angleški rap, zato vpišem Mickey Avalon in že mi predvaja vrsto angleških raperjev. Program je zelo pameten in večinom predvaja dobro glasbo oz. tako kot smo si zaželeli.



Priporočam download in uporabo. Obstaja tudi aplikacija za iPod in iPhone

Last.fm


P.S.
Našel sem tudi to STRAN, kjer lahko poslušate glasbo prek Last.fm ampak ne samo po izvajalcu in žanru temveč tudi po počutju, prigodi, temi,... I'm reading: Last.fmTwitni tole!

0 komentarji

Objavite komentar

Naročite se na: Objavi komentarje (Atom)