makonja BLOG


mac novice, mac nasveti in mac testi programov
"Design is not just what it looks like and feels like. Design is how it works. " Steve Jobs

Apple baza znanja na makonja.info.


iPhotoZadnjih nekaj dni sem se ubadal z ureditvijo svoje slikovne knjižnice. Pregledal sem vse datoteke, uredil slike, jih razvrstil po datumih,... skratka vzelo mi je veliko časa in truda.

Na koncu sem hotel te slike uvesti v iPhoto da jih bom imel dostopne po celem Mac OSx-u (Keynote, Pages,..) in tukaj so se začele težave.

Slik imam ca. 7500 in nikakor mi jih ni ratalo uvesti. iPhoto mejle, mejle na koncu se pa samo sesuje, oz. ne na koncu nekje na pol. Poizskusil sem 5-krat in vedno isto. Pogooglal sem problem in našel različne nasvete: naj ponovno namestim iPhoto in poskusim znova, naz zbrišem com.apple.iPhoto.plist v Library, naj naredim novega userja in probam še tako. Nekaj teh sem dejansko probal in je bilo vedno isto. Crash and burn. Na koncu sem nekje našel da ima iPhoto probleme s filmcki oz. s kodeki, še posebej z avilmporter kodekom. Tega sicer nisem imel, ampak se mi je zdelo da je nekaj na tem. Na pobudo kolegov z Jabuk.si sem premaknil vse filmčke ki sem jih imel v mapah z slikami (.mp4, .avi, .mpg, .3gp) in probal še enkrat.

Kaj se je zgodilo? Uspelo mi je! iPhoto je brez težav importal vse slike!

iPhoto vse filmčke, ki jih hočeš uvesti v njegovo knjižnico konverta in pri tem se lahko pojavijo težave. Vsem svetujem da premaknejo svoje filmčke v drugo mapo, ko dodajajo slike v iPhoto. Jaz sem jih vse zbral na en kup in jih dal v mapo Moji posnetki. I'm reading: iPhoto vnos v knjižnicoTwitni tole!

0 komentarji

Objavite komentar

Naročite se na: Objavi komentarje (Atom)