makonja BLOG


mac novice, mac nasveti in mac testi programov
"Design is not just what it looks like and feels like. Design is how it works. " Steve Jobs

Apple baza znanja na makonja.info.


Pri pred, pred, predzadnjem postu sem pisal o iStat Nano widgetu in ugotovil sem da imam "samo" 92% zdravja baterije. To se mi je zdelo nekako slabo in odločil sem se, da baterijo kalibriram in tako poskušam iztisniti čim več iz nje.

Naj vas samo opomnim, da je kalibracija baterije dobra in potrebna. Normalni uporabnik naj bi jo delal vsake toliko (enkrat na par mesecev), jaz jo enkrat na mesec.

Postopek je preprost a rabi nekaj časa.

1. Napolnite baterijo do konca in jo pustite priklopljeno na elektriko vsaj 2 uri. Lahko tudi več. Boljše če več.

2. Odklopite elektriko in računalnik uporabljajte dolker se čisto ne izprazni. Računalnik bo prešel v prisilni Sleep način. Bodite pozorni in shranite svoje delo preden se računalnik izklopi. Baterija v tem trenutku ima še nekaj rezervne moči zato probajte ponovno prižgati računalnik in držati tipko "t", da se prižge v "target*" načinu. Potem samo pustite in počakate da se dokončno izprazni (5-10min). edit:na zadnje ko sem delal kalibracijo, je bila ta ze prazna in ponovni vklop ni bil možen.

3. Računalnik pustite tako prazen vsaj 5 ur ali več. Najboljše da čez noč.

4. Priklopite računalnik v elektriko in ga pustite da se napolni do konca. Medtem ga seveda lahko uporabljate. Ko se baterija napolni do konca, je proces kalibriranja končan.

*"target" je način vklopa, ko mac deluje kot zunanji firewire disk


Ta način kalibracije je primeren za PowerBook G4 (15-inch Double-Layer SD), MacBook (vsi modeli), MacBook Pro (vsi modeli) in MacBook Air.

lp, M

edit:zadnja kalibracija ni prinesla obljubljenega. zdaj sem na 91% :( I'm reading: Kalibracija baterijeTwitni tole!

0 komentarji

Objavite komentar

Naročite se na: Objavi komentarje (Atom)