makonja BLOG


mac novice, mac nasveti in mac testi programov
"Design is not just what it looks like and feels like. Design is how it works. " Steve Jobs

Apple baza znanja na makonja.info.




Tako izgleda moja meni vrstica. Še do včeraj je bila približno pol krajša, ampak sem dodal nekaj stvari o katerih kasneje napišem besedo ali dve.

Zdaj bi vam rad pokazal kako se premikajo ikone v meni vrstici. Zelo preprosto :) V Leopardu je potrebno samo pristiniti cmd+alt(option)+ctrl in potem z miško klikniti in držati stisnjeno na ikono, ki jo želimo premakniti. Ta posivi in jo potem samo premaknemo kam želimo. Spodaj je video, ki praktično pokaže zadevo. Če vam ne deluje cmd+alt+ctrl probajte shift+cmd ali pa samo cmd.

edit: ugotovil sem da se nekaterih programov ne da premikati (Adium, Jing,...)

edit2: POZOR če med držanjem potegnete ikono iz meni vrstice se ta izbriše, podobno kot pri docku.

I'm reading: Premikanje ikon v meni baruTwitni tole!

2 komentarji

  1. Anonimni  

    Thanx. Tole me je pa že dolgo nerviralo. Btw Super blog.

  2. Mak  

    hvala! :)

Objavite komentar

Naročite se na: Objavi komentarje (Atom)