makonja BLOG


mac novice, mac nasveti in mac testi programov
"Design is not just what it looks like and feels like. Design is how it works. " Steve Jobs

Apple baza znanja na makonja.info.


Qik aplikacijo uporabljam že nekaj časa na svoji Noki, vem pa da obstaja tudi za iPhone. Zdi se mi zelo uporabna, zato vam jo na hitro predstavljam.

Kaj je Qik?
Qik je program, ki si ga naložimo na telefon in nam omogoča snemanje videa in pošiljanje le tega na splet, z nekaj sekundnim zamikom. Torej mi snemamo, Qik pa preko Wireless ali 3g povezave pošilja video na spletni naslov http://qik.com/vaše_uporabniško_ime oz. na našo spletno stran, na katero video predvajalnik dodamo s pomočjo HTML kode.

Jaz sem z Qikom snemal Golden Drum in obiskovalci mojega goldendrum.blogspot.com bloga so lahko v živo premljali program.

Priporočam vam uporabo Wireless povezave, kajti 3G je za moje pojme prepočasen in je pošiljanje videa lahko počasno, kar pa izniči "v živo" efekt.

Prilagam video uporabe Qik-a na iPhone:



Qik lahko dobite tukaj.

edit: Qik prihaja tudi na App store. Več tukaj.

Lp, M I'm reading: Qik za iPhoneTwitni tole!

0 komentarji

Objavite komentar

Naročite se na: Objavi komentarje (Atom)