makonja BLOG


mac novice, mac nasveti in mac testi programov
"Design is not just what it looks like and feels like. Design is how it works. " Steve Jobs

Apple baza znanja na makonja.info.



Predstavljam vam programček Vidnik, ki vam bo olajšal nalaganje filmčkov na Youtube. Filmčke se da nalagati preko outube strani, ampak če je teh več in jih želimo naložiti vse naenkrat se stvar zakomplicira. To sem izkusil sam, ko sem bil na Golden Drumu in sem hotel naložiti več filmčkov naenkrat v najkrajšem možnem času.

Za nalaganje z Mac-a se da uporabiti tudi program iMovie, ampak Vidnik se mi zdi bolj preprost in odlično opravlja svojo nalogo. Filmčke lahko posnamete preko Vidnika z uporabo iSighta ali pa naložite že posnete filmčke na drag and drop način. Izpolnite podatke (ime, tage in opis), potem samo kliknete upload, vpišete vaše uporabniško ime in geslo in se že pošilja. Vidnik tako naenkrat naloži več vaših filmčkov, hitro in enostavno.
Svetujem vam samo, da naložite poskusni filmček in greste pogledat ali zvok slučajno zaostaja za posnetkom. Prebral sem da so se pri nekaterih uporabnikih pojavljali sekundni zamiki. Sam tega nisem opazil.

Vidnik I'm reading: Vidnik-nalaganje Youtube filmčkovTwitni tole!

0 komentarji

Objavite komentar

Naročite se na: Objavi komentarje (Atom)