makonja BLOG


mac novice, mac nasveti in mac testi programov
"Design is not just what it looks like and feels like. Design is how it works. " Steve Jobs

Apple baza znanja na makonja.info.


S tole Nokio nisem imel nikoli nikakršnih problemov. Pred njo sem imel njeno slabšo sestro (E61) in tudi z njo sem bil zelo, zelo zadovoljen. Ta "nova" Nokia je stara ca. 9 mesecev in zaradi neznanega razloga se je pri pisanju na tipkovnico, začel pojavljati zelo nadležen zvok. Nekako tako, kot če mečkaš PVC vrečko,... Skrata zelo me je motilo in počutil sem se zelo neugledno, ko sem recimo na kakšnem sestanku (kjer je bilo tiho) začel tipkati.

Odločil sem se, da Nokio razstavim in vidim od kod prihaja ta zvok. Na internetu sicer nisem našel navodil a je zadeva dokaj preprosta. Vse kar rabite je Torx izvijač in nožek.

1.) Prvo seveda odstranimo zadnji pokrov in baterijo. Potem se pa z nožkom lotimo zgornjega pokrova (pri fotoapartu).



Pokrova se je iz izkušenj najbolje najprej lotiti na levi strani, potem na sredini in potem še na desni. Na sliki sem označil tri zatiče, ki pokrov držijo na telefonu. Bodite previdni da se ne zlomijo!

2.) Ko odstranimo pokrov je treba odviti 4 vijake, 2 zgoraj in 2 spodaj. Tukaj pride v igro Torx izvijač, ki ga dobite v vsaki malo bolje založeni trgovini z orodjem. Btw - danes sem jih videl celo v Lidlu ;)










3.) Ko odvijemo vijake, sprednji del telefona s tipkovnico kar "pade" stran. Tukaj se v bistvu konča to "domače" servisiranje, kajti za kakšen večji poseg oz. da bi razstavili še kakšen del, bi morali preluknjati garancijsko nalepko.



4.) Iz tipkovnice sem vzel ven še plastični del, ki drži tipke narazen. To mi je uspelo z vztrajnostjo in mirno roko :) Vse skupaj (tipkovnico in plastiko) pa sem opral pod tekočo vodo in tako odstranil vso umazanijo, ki se je nabrala.



5.) Ko se je tipkovnica posušila, sem vse sestavil nazaj in voila, grdega zvoka ni več in moja Nokia je spet čista! :)



lp, M I'm reading: Razstavil Nokio E61iTwitni tole!

0 komentarji

Objavite komentar

Naročite se na: Objavi komentarje (Atom)