makonja BLOG


mac novice, mac nasveti in mac testi programov
"Design is not just what it looks like and feels like. Design is how it works. " Steve Jobs

Apple baza znanja na makonja.info.


Shazam ListeningImage by ipresents via FlickrVem da ta teden že malce pretiravam z iPhonom, ampak kaj naj rečem naprava je res dobra.

Kolikokrat ste bili nekje zunaj in ste v ozadju slišali glasbo, ki vam je všeč a ne vesto kdo jo poje oz. kako ji je naslov?

Shazam enostavno približate izvoru zvoka in ta vam v nekaj sekundah pokaže za katero pesem gre. Deluje tudi na hum ali petje, tako da je res vsestranska.

Video vam bo lažje razložil za kaj gre.

Reblog this post [with Zemanta]




Več tukaj.

lp, M I'm reading: Shazam za iPhoneTwitni tole!

2 komentarji

  1. Anonimni  

    Sem danes preizkusil in je zelo odlična aplikacija.

    Zaenkrat mi je pravilno zaznalo vse skladbe, ki sem jih probal.

  2. Mak  

    jaz žal ne morem sprobat :(

    probaj recimo tudi zapet al pa "zamumljat" pesem, me prav zanima če to tudi prepozna.

    lp, M

Objavite komentar

Naročite se na: Objavi komentarje (Atom)