makonja BLOG


mac novice, mac nasveti in mac testi programov
"Design is not just what it looks like and feels like. Design is how it works. " Steve Jobs

Apple baza znanja na makonja.info.


Danes sem porabil cel dan, da sem našel aplikacijo, ki bi mi omogočala enostaven zaklep USB ključa z geslom. Zgodba se dogaja v Win okolju (naročnik je bila mama), zato mi je verjetno tudi požrlo toliko časa :)

Pri iskanju programov sem prabil največ časa, obstaja veliko nekih programov, ki so ali dragi ali prekomplicirani in nudijo preveč funkcij. Ko mi je zmanjkovalo idej kje naj še iščem, sem v Google napisal: "password protect usb stick for mac". Tako sem našel odgovor v obliki TrueCrypta. Mac vedno reši zadevo :) Program deluje tako v Mac OSx okolju kot v Win okolju.

Torej, kako narest da je USB ključek zaklenjen z geslom, ne glede na to kam ga odneseš?
(postopek je za win mašine, mislim pa da je za mac osx podobno)

1.) Namestiš program TrueCrypt na računalnik.
2.) Zaženeš program TrueCrypt Format.exe.
3.) Izbereš "Create an encrypted file container", klikneš Next.
4.) Izbereš "Standard" opcijo. Next.
5.) Klikneš Select file, najdeš svoj USB ključek, in v polje ime: napišeš ime, recimo USB in klikneš Shrani/Save, potem Next.
6.) Tukaj pustiš vse kot je in klikneš Next.
7.) Tukaj izbereš takšno količino MB, da ti ostane približno 50 MB prostih. Torej, če imaš 1GB ključek napišeš 950MB, če imaš 2GB potem 1950MB. Poglejte številko o velikosti, ki vam jo napište program in ji odštejte 50 MB. Potem Next.
8.) Izberete si geslo. Next.
9.) Pustite vse tako kot je in pritisnete Format.

Sedaj ste na svojem USB ključku ustvarili mapo USB ki je zakodirana. Na ključek je potrebno še namestiti program TrueCrypt, ki bo omogočal odklep te mape na katerem koli računalniku.

1.) Odprete program TrueCrypt.exe.
2.) V meni vrstici kliknete Tools > Traveler disk setup.
4.) Kliknete Browse in izberete vaš USB ključ.
5.) Odstranite kljukico pri Include TrueCrypt volume creator, izberete Auto-mount TrueCrypt, spet kliknete Browse in izberete USB ključek ni potem še mapo USB, ki ste jo prej ustvarili in kliknete OK.
6.) Pritisnete gumb Create.

Sedaj se vam je na nezaščiten del USB ključka namestila mapa TrueCrypt v kateri je program TrueCrypt.exe. Ključek je sedaj skonfiguriran tako, da vedno ko ga vtaknete pokaže program TrueCrypt, kliknete OK in vpišete geslo. Odpre se vam novo okno v katerem so vaše datoteke. Če se vam to okno po nesreči zapre, najdete svoje datoteke v Moj računalnik / Zunanji disk (TrueCrpyt v bistvu naredi sliko diska).

POMEMBNO:"
Ko boste želeli iztakniti USB ključek, kliknite na modro ikono v orodni vrstici (desno spodaj), kliknite Dismount all in potem še EXIT. Sedaj lahko ključek varno odstranite iz naprave."

Za vsa dodatna vprašanja uporabite komentarje.

lp, M I'm reading: TrueCryptTwitni tole!

0 komentarji

Objavite komentar

Naročite se na: Objavi komentarje (Atom)