makonja BLOG


mac novice, mac nasveti in mac testi programov
"Design is not just what it looks like and feels like. Design is how it works. " Steve Jobs

Apple baza znanja na makonja.info.



Včeraj sem pisal neko seminarsko nalogo in eden izmed virov je bila e-knjiga, ki je bila nažalost zaklenjena za copy/paste texta.

Ker se mi ni dalo ročno prepisovati in delati citatov sem začel iskati program, ki bi skrekal password protect na PDF-ju.

Nisem našel nič pametnega in sem začel obupovati in klikati vse možno v Preview in glejga zlomka ratalo mi je!! :)

Torej postopek je sledeč:

1. Odprete zavarovani PDF v Preview.

2. Označite del teksta, ki ga želite skopirati.

3. Desni klik>Search in Spotlight

4. Odpre se vam Finder okno z izbranim tekstom v Search polju, sedaj samo kliknete CDM+C, da skopirate, odprete urejevalnik teksta in enostavno CDM+V tekst prilepite noter.

Nasvet uporabljajte v nujnih primerih in le v legalne namene. Vedno napišite kdo je pravi avtor besedila.

lp,m

edit: Text lahko iz PDF-ja potegnete tudi s tem. Najboljša rešitev. I'm reading: Kopiranje texta iz zaščitenega PDF-jaTwitni tole!

0 komentarji

Objavite komentar

Naročite se na: Objavi komentarje (Atom)