makonja BLOG


mac novice, mac nasveti in mac testi programov
"Design is not just what it looks like and feels like. Design is how it works. " Steve Jobs

Apple baza znanja na makonja.info.


Prejšnji teden je bil za mene kar naporen, velik učenja, velik dela, sestanki,... skratka not the nicest week for me :) Bila je pa ena svetla točka in to je, ko mi je prijatelj LukaP posodil svojega iPhona 2G, da mu ga pomagam popravit.

Kljub temu, da je bil iPhone "pokvarjen" sem se tega trenutka veselil, ker še nikoli prej nisem imel 1 na 1 z iPhonom. Ja ok, ko ti ga pokaže kolega v gostilni je drugo, tokrat pa sem dejansko bil sam z njim :)

Problem, ki ga je imel prijateljev iPhone je bil ta, da se je kr sam od sebe ugašal, brez opozorila brez vsega. To misterijozno ugašanje ni bilo zaradi kakšne aplikacije, ker je bilo ugašanje čisto naključno. Naj vam takoj povem, da težave nisem odpravil sem pa ugotovil kaj jo povzroča. To je bila SIM kartica oz. njeni poskusi da se poveže preko EDGE. Če kartice ni bilo noter je telefon normalno deloval, ko pa si ga hotel uporabljabljati s sim kartico je po parih minutah omagal.

Ta čas, ko sem ga testiral sem na njega naložil 3 strani aplikacij, kar mi je omogočilo da dodobra preizkusim njegov touch screen in hardwerske zmogljivosti. Glede na to, da sem imel na vojo samo brezplačne aplikacije z App Stora, nekih presežkov ni bilo pa tudi časa nisem imel, da bi iskal med to res veliko množico aplikacij. Najbolj sem si zapomnil Shazam in Air Hockey :)

7 Strani za dobre recenzije iPhone aplikacij.

Kar se pa iPhonovih native aplikacij tiče me je pa Mail naravnost navdušil. Sam uporabljam Nokio in njen integrirani poštni odjemalec, ki pa ne seže niti do kolen iPhonovem Mail programu. Hitrost, uporaba, izgled vse bi ocenil z 10. Fotoaparat ni bil nič posebnega, meni se je zdel celo počasen in okoren. S Cydie sem snel Cykoder za snemanje video posnetkov, ampak ta ni snemal zvoka (verjetno kakšna nastavitev), poleg tega pa je bil grd in ni bil Apple style. Koledar je vredu, deluje na enakih principih kot iCal zato mi je ušeč. Ostale aplikacije so ok, nič posebnega.

Na iPhonu mu je bil najbolj všeč user interface in upravljanje z večimi prsti. Slike in spletne strani gre lepo povečevat in pomanjševat, prav tako sprehajanje po svetu z Google Earth ni švoh :)

Moram pa priznati, da me iPhone ni presunil ob njegovi uporabi nisem onemel al pa kaj podobnega. Kul fancy fon, vendar je ta buzz okoli njega malce preveč napihnjen. Pogrešal sem integriranost programov v namizje kot ima to recimo nokia, kjer imaš koledarje in emaile na prvi strani. Vem, da se da to z raznimi Cydia, Installer programi poštimat vendar na koncu ispade da je iPhone kul telefon če se 2 dni zajebavaš da naložiš vse aplikacije in da ga čist spremeniš.

Veliko vas piše po forumih da brez Springborda(aplikacija za spremembo fontov, ozadja,... grafik pač) ne bi mogli živeti. Meni je Applovo ozadje, font,... prav všeč in ne vem zakaj bi menjal s kakim home made ozadjem. Skratka posameznikova odločitev seveda.

Torej iPhone si še vedno želim, vendar ne tako močno kot sem si ga prej. Ne vem točno zakaj, ni me razočaral ni pa tudi navdušil oz. sem si ga preveč želel in sem ga zato kul v zvezde.

Prej sem bil zaljubljen, zdaj mi je pa samo všeč :)

lp,m
I'm reading: Moja prva iPhone izkušnjaTwitni tole!

0 komentarji

Objavite komentar

Naročite se na: Objavi komentarje (Atom)