makonja BLOG


mac novice, mac nasveti in mac testi programov
"Design is not just what it looks like and feels like. Design is how it works. " Steve Jobs

Apple baza znanja na makonja.info.


Image representing iPhone as depicted in Crunc...Image via CrunchBase

Vsi vemo, da je ključna (edina :) slabost iPhona njegova baterija. Ne moremo je zamenjati, ne zdrži dolgo,... Primerjava z ostalimi telfoni, kot na primer kakšno Nokio e-klase je nemogoča. Obstajajo pa načini kako potegniti maksimum iz iPhonove baterije. Meni je uspelo ohraniti iPhone 3G pri življenju 4 dni z normalno uporabo in brez ugašanja ponoči. Kako mi je uspelo? Beri dalje.

OK. Torej imamo iPhone 3G star 5 mesecev. Na njem teče jailbreakan 3.0 softwer v ozadju pa teče ultrasn0w. Kar se tiče ostalih aplikacij ki so v ozadju imam še Lock calendar, ki prikazuje koledar na lock screenu, to je pa tudi vse. Telefon je torej relativno nov in baterija bi morala držati podobno kot takrat ko je bil kupljen. Pred tem poskusom sem iz iPhona potegnil kvečjemu dan uporabe. Proti koncu dneva sem bil že na 30% in to ni bilo kul. Spodaj sem napisal kaj sem naredil, da sem iz enega dneva dobil 4.

1. Kot prvo sem moral kalibrirati baterijo. To pomeni, da jo napolniš na 100% in potem izprazniš do 0%, pustiš nekaj časa (1h-2h) in potem spet napolniš do 100% in pustiš nekaj časa da stoji na 100% (1h-2h). To sem ponovil 2x.

2. Potem pa sem začel spreminjati nastavitve telefona, da se bo ta čim manj obremenjaval in uporabljal baterijo.

Moje nastavitve:
1. Brightness na malo manj kot pol
2. SSH off
3. 3G off
4. WI-fi on (wi-fi sem imel vklopljen cel čas)
5. Background notifications off
6. Location services off
7. Bluetooth off
8. Auto-lock 1 min
5. Fetch data off (settings>mail) Push off - Manual on

Ponoči telefona nisem izklapljal, vklopil sem samo Airline mode.

Telefon sem v tem obdobju 4x priklopil na iTunes, da sem naložil neke aplikacije. Vse skupaj je bil priklopljen 10min.

To je to. Poizkusite in javite koliko ste vi potegnili iz vaše baterije.



Reblog this post [with Zemanta]
I'm reading: iPhone 3G baterijaTwitni tole!

18 komentarji

  1. Belanna  

    Ok, še eno vprašanje (da ne bom na forumu spraševala) - evo, pošteno povedano, pojma nimam, kje izključiš SSH. Sem mislila, da se samodejno izključi, ko končaš session :P

  2. Mak  

    Najlažje ti bo če si namestiš SBSettings preko Cydie. Ta app ti bo omogočal da z potem prsta preko statusne vrstice (tam ko je ura...) vklapljaš in izklapljaš Wi-fi, SSH, bluetooth,.... Prilagam slikico da boš videla kako zgleda. http://img.skitch.com/20090704-bgct661x8hnycanuwu2ickg5mh.jpg

    lpm

  3. Belanna  

    Aaa, ok, hvala. Zato nisem nikjer našla :) Bom namestila tudi to, ko pride ponovno redsn0w in ostalo na vrsto.

  4. Mak  

    SBSettings potegneš dol kr z Cydie. maš vse skupi up and running v minutki.

    lpm

  5. Belanna  

    Ja, če imaš Cydio, je hitr, ja :P Tko pa še zbiram pogum za jailbreak, ker sem ga v zadnjem tednu že n-krat restorala in nalagala redsn0w in porabila vsakič ful cajta za vse aplikacije, baterija pa je vsakič zafrkavala. In ker je zdaj dokaj ok, sem vraževerna :P Najnujnejše imam tko gor, bukve, video in program za laufat. Jbg, če ne vem, kdo me kliče :P

  6. Mak  

    haha :) probaj s kalibracijo pa ostalimi nastavitvami, ko pa zbereš pogum pa le Jailbreakaj. Kar se klicanja tiče ti pa priporočam tole http://maticek.wordpress.com/2009/07/02/pravilne-telefonske-stevilke-brez-jailbreaka/

    lpm

  7. Nejc  

    Če je treba baterijo šparat (recimo na kakem potovanju), se strinjam, da je rešitev izklop raznih stvari ... če pa bi v rad maksimalno iztisnil uporabnost telefona s porinjenimi obvestili, porinjeno epošto, gpsjem itd. je pa seveda dobro imeti polnilec povsod na voljo. Moja rešitev: polnilec v avtu, v službi, doma pri računalniku in pri postelji. Za daljše potovanja (npr. s kolesom) pa razmišljam o zunanji bateriji ... na ebayu sem našel eno zunajo baterijo, ki ima (pazi to!) 36.000 mAh! To je za 30x napolnit iPhone! :)

  8. Mak  

    @Nejc strinjam se s tabo, vendar skoraj nikoli na uporabljaš vse stvari naenkrat. GPS, 3G, WI-FI, Bluetooths, SSH,... in takrat je dobro take stvari izklopiti. Vsekakor pa priporočam polnilce na vsakem koraku. Kar se dodatnih polnilcev tiče sem pa našel tole http://www.dealextreme.com/products.dx/category.204~search.iphone%203g%20battery
    poceni stvari, pa po mojem delajo dober.

    lpm

  9. Belanna  

    Hvala za tale info o programčiču za tel. številke. Nisem niti vedla, da obstaja. Če ne bom v parih dneh jailbreaka dala gor, potem ziher s t rešim!

    Glede polnilca pa jst mečem uč na tegale na sončne celice: http://www.bestshop.si/izdelek/2292/naziv/PowerGuy-SPX.1100-polnilnik-na-soncne-celice

  10. Mak  

    tele celice so čist predrage. raje tole poglej http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18881 se bolj splača.

    lp,

  11. Belanna  

    Še eno vprašanje... sem namestila redsn0w in vse ostalo, tudi SBSettings. Ampak v slednjem nimam ikonice location za vklop/izklop location services. Moram za to uporabiti klasične iPhonove Settings. Sem videla, da na tvoji sliki pa je. Did I do something wrong?

  12. Belanna  

    Ok, ni treba odgovarjat. Ko sem nalimala vprašanje sem, sem še enkrat preklikala in ipak našla. Stupid me.

  13. Unknown  

    lp, ne najem tega programa na Cydia. muci me ker mi batrija zdrzi komaj en dan. tudi mmsov ne znam posiljati :S help.. Telefon sem kupil v UK, zaklenjen na 02. Imam jailbreak, upam da bo telefon deloval ko se vrnem v slo

  14. Anonimni  

    Sam si butl Nejc... Če maš zaklenenga ti ne bo delov u slovenij nikakor, jailbreak pa ni odklep. Tkoda morš kupt turbo sim alpa ga nekak odklent na omrežja. Če neznaš z telefonom kaj boš potem pošiljal mmsje ko je postopek kr težek. Jao jao

  15. Unknown  

    Ko pravis kalibriranje baterije.... pustis 1-2h ko se sprazne, ko se pa napolne pusti 1-2 uri se vedno na polnilcu al samo ugasnjenega?
    Lp

  16. Mak  

    pustiš na polnilcu še kakšno urco.
    lp,m

  17. Aussie  

    A to velja (zgornja navodila) tudi za iPhone 4

  18. Mak  

    ja, to velja tudi za iphone 4 oz. vsa vse podobne baterije v smart telefonih.

Objavite komentar

Naročite se na: Objavi komentarje (Atom)