makonja BLOG


mac novice, mac nasveti in mac testi programov
"Design is not just what it looks like and feels like. Design is how it works. " Steve Jobs

Apple baza znanja na makonja.info.


Pri postu o kalibraciji baterije sem pisal kako sem nezadovoljen s svojo baterijo, zato ker je takrat imela samo 91% zdravja. Včeraj ko sem spet pogledal je imela samo 89%. Vem da je to normalno in da se te vrednosti znižujejo zvišujejo dnevno, samo sem se odločil da sprobam kaj časovno pomeni 89%.

Rezultat je bil presenetljiv.

Preden pa vam razkrijem rezultat, naj vam povem da sem Macbook uporabljal na faksu kar pomeni da sem imel vklopljen Word, Firefox (Wireless na Eduroam), Audio Recorder, Adium in Dashboard. Zadnje pol ure sem izklopil Wireless in zaprl Firefox, Adium in Dashboard. Ostala sta še Word in Audio Recorder. Svetlost zaslona sem imel na 2 črtici že od začetka in baterijo na Better Battery Life. Vmes sem dal kdaj svetlost zaslona na nulo, tega je bilo recimo vse skupaj 15min. In čas, ki sem ga dosegel?



Dobre 4 ure! Bil sem presenečen in zadovoljen. Kako gre pa vam?


lp ,m

P.S.
Baterija ima v trenutku pisanja 93% :) I'm reading: Trajanje Macbookove baterijeTwitni tole!

2 komentarji

  1. Anonimni  

    Meni na MBP drži 4 in pol ure.

  2. Anonimni  

    3 ure, na belem macbooku

Objavite komentar

Naročite se na: Objavi komentarje (Atom)