makonja BLOG


mac novice, mac nasveti in mac testi programov
"Design is not just what it looks like and feels like. Design is how it works. " Steve Jobs

Apple baza znanja na makonja.info.


Vem da je to stara stvar in da se že nekaj časa prodaja, vendar sem jo jaz zdaj prvič videl in se mi zdi kul. Poleg tega pa je sedaj na razprodaji, tako da če koga zanima, navali narode.

Gre se namreč za Macbook Standz stojalo za vaš Macbook, ki ga postavi na glavo. Dobesedno. Všeč mi je ideja in uporabnost. Macbooka tja pospravimo, ko ga neuporabljamo, če pa imamo zunanji ekran lahko macbooka priklopimo nanj in ga vseeno damo v Standz. Nekaj takega sem imel v mislih za pisarno.



Macbook Standz lahko dobite tukaj, po sedaj ugodnejši ceni.

lp,m
I'm reading: Macbook StandzTwitni tole!

0 komentarji

Objavite komentar

Naročite se na: Objavi komentarje (Atom)