makonja BLOG


mac novice, mac nasveti in mac testi programov
"Design is not just what it looks like and feels like. Design is how it works. " Steve Jobs

Apple baza znanja na makonja.info.


Macbooka imam sedaj približno pol leta. Še vedno sem čisto navdušen nad njim in nimam nobenih pomislekov glede nakupa. Edino kar me je motilo (že od začetka), je bil zvok pri odpiranju in zapiranju pokrova (ekrana). Vedno je štrasansko zaškripalo. Prav tako če sem macbook nosili okolo se je slišalo squuek, squuek, squeek.A black Apple MacBook, photographed on the product's introduction day in an Apple Store in Chestnut Hill, MA.

Po krajšem googlanju sem ugotovil da ima veliko ljudi ta problem in ne samo pri tečajih ampak na celem macbook ohišju. Problem se pojavi pri stikih spodnjega "plastičnega" pokrova in tipkovnice, pri tečajih in pri ohišju ekrana. Jaz imam črnega macbooka in tek ostalih "škripov" nisem imel.

Google mi je tudi pokazal da ljudje samo veliko tarnajo, nobeden pa ni ponudil pametne rešitve. Eni so rekli da je problem v tem, da se nabere prah v tečajih in da začnejo škripati, in so ponudili rešitev da se med tečaja potisne kos papirja in tako očisti. To sem probal in ni delovalo oz. je sam kratek čas. Drugi spet so pisali, da je treba v tečaje "špricniti" malce WD-40 ( to ne priporočam, ker je macbook narejen iz plastike, ki jo WS-40 lahko razžere). V glavnem veliko "pametnih" ljudi in nobene rešitve.

Odločil sem se da zadevi pridem do konca in da jo rešim enkrat za vselej. Poizkusil sem z različnimi rešitvami in končno našel eno, ki moj macbook drži squueki free že več kot mesec dni.

Pozor, kar vam bom povedal je skrbno varovana Apple skrivnost, sam sem imel srečo jo izvedeti in vam jo sedaj zaupam, čeprav ne bi smel...

REŠITEV ZA ŠKRIPANJE PRI TEČAJIH JE.... zobna nitka!!

Tako je, z koščkom zobne nitke, sem parkrat potegnil skozi levi in potem še skozi desni tečaj in škripanje je čudežno izginilo. Nitka ki sem jo uporabil je čist navadna, ORAL B, sam je bla na otip malce mokra, tak da čisto, čisto navadna že ni mogla bit.

Spet sem posnel filmček o tem, razlog zakaj je ta v angleščini pa je, da je namenjen širši publiki. Rad bi pomagal čim večim ljudjem da se rešijo tega škripanja.

I'm reading: Macbook škripanje pri tečajihTwitni tole!

0 komentarji

Objavite komentar

Naročite se na: Objavi komentarje (Atom)