makonja BLOG


mac novice, mac nasveti in mac testi programov
"Design is not just what it looks like and feels like. Design is how it works. " Steve Jobs

Apple baza znanja na makonja.info.


Tale filmček sem posnel pred nekaj dnevi, ko sem začel resno razmišljati da se moja nokia res dolgo prižiga. Odločil sem se, da jo primerjam z macbookom in kot sem predvideval je zmagal slednji. Z nokio sicer nimam drugih težav, verjetni bi bilo priporočljivo jo "formatirati", potem pa bi spet imela dokaj normalen "booting time". Symbian telefoni (vsaj te nokie) so znane da se bolj dolgo nalagajo.



P.S.
Ne me spraševat zakaj govorim angleško, verjetno zato ker mislim da morajo vsi filmčki na youtube biti v agli :) I'm reading: Macbook vs. Nokia e61iTwitni tole!

0 komentarji

Objavite komentar

Naročite se na: Objavi komentarje (Atom)